tisdag 30 augusti 2011

Hundkunskaper

Nu har höstterminen börjat. Så också min kurs i hundens beteendebiologi I. Boken har jag precis fått hem och även om den är på engelska så är jag nöjd med den. Det är svårt att läsa kurslitteratur på engelska då det inte ofta är fråga om någon lätt engelska. Kursen verkar intressant och bra uppbyggd med en, mindre uppgift i veckan och läraren verkar trevlig.


Har även fått hem boken som jag ska ha till instruktörskursen senare i höst. För nu är det bestämt att jag ska bli agilityinstruktör i klubben. Det ska bli så roligt och intressant. Kan inte vänta till jag får hålla kurser. Även boken till instruktörskursen verkar bra och tar upp mycket av det som jag har funderat över angående att vara instruktör, så den kan hjälpa mig mycket.


Räven tycker om sin lillmatte!

1 kommentar:

Anonym sa...

Spännande, vad heter böckerna?? Vilken söting till dotter du har:))Kram från Freja med flock