fredag 21 december 2012

När Zallek var liten

När man går i valpväntanstider går tiden sakta. 

Minns när vi fick hem Zallek. Han hoppade upp i soffan på kvällen och där sade vi godnatt till honom och gick och lade oss i sängen. Mitt i natten vaknade jag av en liten rävskugga som trippade runt inne i lägenheten. Han var orolig. Trots att han inte varit med mig särskilt länge så lät han mig ta upp honom i min famn och så lade vi oss tillsammans i sängen. Sedan dess har han varit min Zallek nummer ett.

3 kommentarer:

Asta och Iris sa...

När kommer valpen?

Zallek - Kellaz sa...

På torsdag. =)

Caroline sa...

Första natten Kylie sov här låg hon i sängen, vaknade av att hon pep, då hade hon kilat ner sig mellan sängen och väggen stackarn. Oj vad jag blev orolig innan jag fick upp det lilla pyret.