fredag 11 januari 2013

Animail

Skickade för första gången efter på Animail, snabb leverans fraktfritt fram till dörren. Dessutom skickade de fel så jag fick en finare reflexväst än jag beställt till Kellaz. Huvudanledningen till ordern var att vi behövde en fodersäck till K, Halla, ett foder jag är nyfiken på även till Z, även fast jag funderat länge på att byta till färskfoder. Lite leksaker och fiskolja slank också med. 

Ska du äta allt det här?

Bra tillskott

Shejpade fram en hund i kartong!

2 kommentarer:

[Anna] sa...

Mina hundar får rasta sig på gården hemma sen går de alltid en och en på promenader och tränar. Eller ibland två för att de ska tränas att gå tillsammans utan att dra eller busa vilket de lätt vill göra när de triggar varandra.

Asta och Iris sa...

Spännande med nytt foder. Berätta hur du tycker att det funkar. Fina vovvar du har:-)