söndag 31 oktober 2010

Nu är det allvar

Nu har jag anmält oss till två tävlingar nästa år. Båda är i Rättvik i hoppklass I, i mars och april. Visste inte riktigt vilken storleksklass han ska anmälas i eftersom han inte är uppmätt av domare än, så jag gissade på small, men kan lika gärna vara medium. Han är precis på gränsen vid 34-35 cm och det är svårt att mäta exakt med all päls och det är lite läskigt att bli mätt, så han kryper ihop lite.


Nu har jag ett mål: ett felfritt lopp under 2011.



4 kommentarer:

Anonym sa...

hej, Kul att du anmält dig. Ska höra med Ebba om hon är sugen, annars kanske jag kommer och hejar på.

Zallek - Kellaz sa...

Det skulle vara jätteroligt om vi åkte dit allihopa. Falu BK-supportrar!

Anonym sa...

Åå vad roligt!! Ni vinner säkert!! =D

mitt liv med hund sa...

Hej, kul att du satt upp så klara mål för agilityn. Jag ska träna in slalom först innan jag törs anmäla....men jag är tävlingssugen! /Anne