onsdag 24 november 2010

Är så trött på alla bloggar där alla ska visa vad de köpt. Så... titta vad jag har köpt!

Har äntligen fått kläderna från Hurtta, lyckades tillslut hitta en leverantör som hade min storlek. Det var inte en dag för tidigt då det har varit väldigt blåsigt idag. Tog en långpromenad på en och en halv timme imorse och frös inte ett dugg, de är vind- och vattentäta och man har gott om plats att kunna ha på sig tjockare kläder under. Hurtta säljer även hundtäcken så man kan ju köra på åttiotalsstilen och klä hela "familjen" likadant. De är verkligen att rekommendera, snygga är de också.



6 kommentarer:

Anonym sa...

WOW vad snygg du är, men precis som du säger. Ett hundtäcke till Zallek så kan ni åka på husvagnssemester ihop sedan (tihi). Är det någon promenad på gång?

Zallek - Kellaz sa...

Tackar Freja! Jag tycker självklart att det ska bli en promenad. Det finns det alltid tid för.

Katrin sa...

Riktigt snygg! Jag gillar reflexerna! =)
Jag har faktiskt funderingar på att köpa en Hurtta-overall till Ville. Han lär ju se jättefånig ut, men det är praktiskt.

Anonym sa...

Du, kolla Steens hemsida. De allra sötaste valparna av märket schäfer. TUSEN tack för hudgodisar, grisöronen var till största belåtenhet.

Anonym sa...

hundgodis ska det vara såkklart

Zallek - Kellaz sa...

Härligt!