torsdag 24 februari 2011

"Kunskap är lätt att bära"

Jag vill lära mig allt om hund. Det är jätteroligt att gå kurs och det spelar ingen roll vad det är för sorts kurs, bara man får gå på KURS. I vår/sommar ska jag och Zallek gå kurs i freestyle (ungefär som tricks i tävlingsform, ofta till musik) och så ska vi gå fortsättningskurs i vardagslydnad, hade velat klämma in en till kurs men vi måste ju spara något till sedan också. Samtidigt ska jag själv vara hjälpinstruktör i agilitykursen på klubben. Och tävla själv. Kan det bli bättre?


Har även bestämt mig för att söka en högskolekurs på kvartsfart, distans, till hösten som heter Hundens beteendebiologi. Upprymd!

Tjoho!

1 kommentar:

Anonym sa...

Nä, den kursen vill jag åxå gå. Vart går den? Vill anmäla mig genast!! Ps: Inget löp ännu.