måndag 28 november 2011

Inomhusträning och snö

I lördags började inomhusträningen i ridhuset. Vi var fem stycken och körde en klass II-bana som var sådär lite lagom klurig. Har insett att jag måste skaffa ett täcke till Zallek, så att han inte blir kall när vi väntar på vår tur. Skulle helst vilja ha ett Hurtta-täcke, men jag tror inte att de har något hål så att man kan använda det tillsammans med sele. Nu använder jag inte sele på träningarna men jag vill kunna använda täcket i vinter när vi är ute på promenad också, fast han är en hund som inte fryser så mycket.


Dagens långpromenad i snön. Räven gillar den kalla årstiden.
Nu måste vi börja gå med vagn istället för bärsele så att lillmatte inte fryser.

1 kommentar:

Anonym sa...

Åh snart måste vi ses och skutta runt i snön. Tyvärr har jag inte hunit läsa boken än och har inte något bra lystringsord.