onsdag 18 april 2012

Slick och morr

Har precis lärt in ett nytt trick. Jag lade aldrig in det i spalten till vänster (men, det gjorde jag ju visst det). Det är så mycket jag vill träna med Zallek så jag hinner inte planera och lägga upp träningen så som man kanske borde. För att inte tala om allt vi borde träna på. Måste få till lite mer struktur. Såg i senaste numret av Brukshunden att där fanns ett enkelt schema man kunde fylla i när man tränar. Vilken vanlig dödlig orkar göra sådant? Men det var bra funderingar som till exempel hur man tänkte, upplevde och gjorde när man lärde in något nytt.


Nu när jag har gjort färdigt ett trick börjar jag med nästa. Det bjöd han egentligen på för längesen när jag skulle lära honom att vifta på svansen, men nu fångade jag upp det igen. Nämligen morr. Det tycker jag passar på en räv.


2 kommentarer:

Asta och Iris sa...

Morr!! Ja det tycker jag Zallek ska lära sig men för allt i världen. Han får inte skvallra hur man gör för Asta!

Humlespunk sa...

Ha ha, fantastiskt :)