söndag 17 juni 2012

SM 2

Det blev SM en dag till för mig eftersom finalerna var idag. Det var rysligt spännande och det är svårt att låta bli att ryckas med i denna sport, man jublar och applåderar när någon lyckas och man delar motgångarna. Alla var jätteduktiga, men det är, trots att det är SM, fortfarande jättelätt att samla på sig felpoäng. Vilken förbaskat svår sport det är! Zallek fick hänga på den här gången och det gick över förväntan. Det vimlade av shelties där och jag har fått för mig att han förstår att de ser likadana ut som honom. Eller är det bara jag som förmänskligar honom då?

Många shelties på prispallen.

3 kommentarer:

Asta och Iris sa...

Oj var du där idag också? Varför blir jag inte förvånad:-)

Humlespunk sa...

En helt underbar finaldag, så spännande att se loppen! Jag satt klistrad vid livesändningarna på nätet :)

Anna Bilbo & Gimli sa...

Självklart att dom känner igen sin egna ras, mammas hund skäller åt alla hundar som inte är cavalier. Mina hundar skäller mer åt lapphundar :) Tror dom säger "Heeeeeeeeeeeej kompis" :)