lördag 16 juni 2012

SM

Agility-SM är i full gång, idag har det varit lagtävlingar och det var blött så Zallek fick stanna hemma hos min mamma. Bara jag och lillmatte vågade oss ut och i tre timmar blev vi kvar innan vi var tvungna att åka. På marknadsområdet hittade jag ett regntäcke, en kort agilitytunnel, en fårskinnskampleksak, en boll med rävsvans och ett ben. Allt till generöst marknadspris. Men det bästa är alla positiva och duktiga ekipage, entusiasterna till publik och sportens glädje trots att det så lätt kan bli fel inne på banan.

Det var ingen trängsel.

Fynden är inne för granskning.


2 kommentarer:

Asta och Iris sa...

Oj, ni var tappra som inte gav upp för regnet. Jag behövde en lång stund i duschen för att tina upp. Kul att ses ia lalla fall.

Sofie sa...

Men att jag inte har åkt dit för att hitta nått att shoppa. Hur tänkte jag. På avesta utställningen fanns det knappt nått.