torsdag 22 november 2012

Böcker

Jag har hört mycket gott om boken Släpp kontrollen lös och eftersom det är en bok från Canis så kan den inte vara alltför tokig. Tydligen har det utbildats speciella SKL-instruktörer. Därför tänker jag nu ge mig in i detta ämne och hoppas komma ut mycket hundklokare. Det låter tämligen intressant med tanke på vad jag har för hund. Med i beställningen slank det med en bok om aktivering då jag saknar en sådan i bokhyllan, men denna såg lite trist ut vid en första genomblick. 

Återkommer med recension.

3 kommentarer:

Asta och Iris sa...

Jag ÄLSKAR den boken, kul att höra din åsikt.

Ninni sa...

Åh, jag är också nyfiken på "släpp kontrollen lös" men har inte kommit så långt som att beställa den, än. Kanske något att önska sig i julklapp.. eller så kan jag ju kolla om den finns på biblioteket till att börja med...

[Anna] sa...

Hur går läsandet av Släpp kontrollen lös, det är nog en bok jag borde ha! :)