måndag 19 november 2012

Den roligaste shoppingen av dem alla

Fick hem lite varor från K9 Hundkompaniet här om dagen. Har aldrig beställt från dem förut men just den här gången var de mest prisvärda och hade de flesta av de grejer jag var ute efter. (Har sparat lite mer önskeprodukter till en annan gång.) Det var ganska svårt att till exempel få tag på ett tjänstetecken som passade någon så liten som min räv. Det var till och med lite tajt runt bröstkorgen. Sedan tänkte jag byta ut min spårlina i flätad nylon som man jämt svär över då den fastnar i skogens alla kvistar och stubbar till en plastad variant. En extra klicker blev det och en leksak att träna med också. På leksaken tänkte jag fästa en lina så att jag kan dra den längs med marken, vid agilityn till exempel. 

Tjänstetecken till sökträningen.


Spårlina som jag hoppas på.

1 kommentar:

Asta och Iris sa...

Det finns väl inget roligare än att shoppa till hunden.