onsdag 18 juli 2012

Hundön

Nu har vi kommit hem från semestern i stora staden. Det som är värt att nämna i hundväg från den var att vi besökte Hundön på Drottningholm och SEA hund och katt i Kungens kurva. På Hundön råkade vi ut för två små schnauzrar som gruffade på Z trots att han lade sig på rygg. Ägaren påstod att det inte var så farligt eftersom det bara var en stöddig åttaåring. (Vid åtta år borde man ha fått bukt med stöddigheter!) Det gick bra med Z i alla fall, men jag blir så arg när sådant händer eftersom han redan är som han är. Men det visste jag ju när jag åkte dit, att man kan träffa på en och annan...

Dåligt med hundar där just då. Och de som var där var dåliga.

Z var finast på Hundön.

2 kommentarer:

Asta airedaleterrier och Freja sa...

åtta år, ja då borde de vara lugna. Vi åker om varandra för nu sticker vi bort en vecka. Hör av mig när jag kommer hem:-)

HumleSpunk sa...

En hel hundö? Vad häftigt :)