måndag 9 juli 2012

Tänk om de visste hur bra de har det?

Vad var det jag sade med det här "ju fler hjälpmedel en hundtränare behöver desto sämre tränare"? Under åren har man lyckats samla på sig en del saker, den ena saken nödvändigare än den andra. Hundryggsäcken kommer snart att behöva omvandlas till en hundhockeytrunk. Att sälja hundgrejer skulle vara något att försörja sig på, folk köper vad som helst. Man kan sätta ordet hund framför så säljs det. "Hundkoppelkrokar?" "Javisst, det behöver jag!"


Regntäcket som jag hittade på SM har kommit till användning i alla fall. Likaså fårskinnsråttan, tunneln och koppelkroken som man sätter i marken. Och idag kom min nya klubboverall.


Men en burficka, en sådan behöver jag, och den nya apporten som är extra liten...

Att hunden har mer plats i hallen än alla andra?

Ändå tycker Räven att en simpel vante är roligast.

1 kommentar:

Ebba sa...

hahahaha, känner igen mig så väl. Nya saker, nya böcker när kommer den magiska lösningen?