tisdag 24 juli 2012

Tänka på var man har axlarna

Igår var vi några stycken som hade träning på klubben. Då körde vi denna bana. Perfekt jobbig träning för oss eftersom den innehåller många snäva svängar, slalom och frestande tunnlar.

Klurig
Nu har jag nyss haft min nattagility på uteplatsen och trots att man har så få hinder blir det inte lätt ändå. Jag gjorde en variant av denna kombination då jag efter att ha kommit ut ur tunnelns högra ände skulle till slalomen, jag var på väg mot slalomet och jag pekade med handen mot slalomet, men kom på mig själv med att rikta axlarna mot hopphindret. Såklart att han tar hopphindret då. Hundar är mästare på att läsa oss.


2 kommentarer:

HumleSpunk sa...

Den slalomövningen (och varianterna på den) är verkligen toppen! :)

Asta och Iris sa...

Oj, den banan ser klurig ut!