tisdag 21 augusti 2012

Börja om med kontaktfälten

När vi gick kurs började vi så smått med att lära in kontaktfälten, men jag hade så bråttom med att börja tävla så jag tog mig inte tid att göra färdigt det. Nu har jag börjat och det ska bli riktigt roligt. Har lärt in tasstarget på musmatta och redan applicerat det på kontakthindren ute på klubben. Var ute och tränade en kort sväng idag, det har kommit mycket nytt folk ute på klubben. Förhoppningsvis ska vi få ihop lite samordnade träningar också. Det är roligt när det händer saker. På kvällen har jag tränat inomhus, började med att han skulle sätta sig vid vänstra sidan och sedan lärde jag in gå runt på ett kick.


1 kommentar:

[Anna] sa...

Åh vad han är lugn och noga när ni tränar. Gimli är som en studsboll, Bilbo som är äldre är mer noga men man måste vara extremt tydlig med han annars skäller han ut en ;)